Kelik-kelik :)

Thursday, May 17, 2012

Found him !!

salam semuanya ..


so, hari ini, aku nak bagitau satu dunia yang aku dah ada orang sayang. Haha, happy gila tak terkata. Dia pandai ambil hati aku. Walaupun kami kenal sekejap je, tapi insyaAllah, kitorang akan bahgia. 
Name dia zulfadhli. Tak payah tulis nama panjang okay. Umur 18. Ya, aku tahu yang dia muda setahun dari aku, tapi bila hati dah suka, semuanya dah tak nampak. Seriously, dia memang matang gila aku cakap. Mesti korang kata tak masuk akal. Eh derr, ni okay lagi tau. Kalau kau tengok beza umur antara sachin tendulkar dengan bini dia lagi jauh around 4 or 5 years like that. FYI, sachin tendulkar is an Indian Cricket Player. So, what makes the difference. 
Tapi aku tak nafikan dia memang handal. SPM dapat 9A kot. Memang salute lah kat dia. 
Pernah jugak aku tanya, tak takut ke nanti orang ejek dia kawan dengan orang tua dari dia. Dia kata tak kisah sebab dia suka dengan orang yang dah matang. Aku matang?? Memang taklah. Mak bapak aku pun kata aku sewel, hahaha. But, he seems to be a nice person. 
Yelahkan, dari aku tunggu "dia", baik aku move-on aja. Apa2 pun, doa-doakanlah aku dengan dia ya, hehehe. 




adiosa !! :)










p/s :: bapak aku kembar, dia pun kembar .. kebetulan :D  Fadhli, mahal kita !!!

No comments:

Post a Comment