Kelik-kelik :)

Wednesday, May 23, 2012

Kegilaan sungguh !!

Ahoyy semua sen-pai2 .. haha


Entah kenapa hari ni aku tergerak pulak nak tulis pasal cousin aku yang sorang nih HAHA .. Dia sepupu sebelah ayah aku. Anak makcik aku nombor berapa entah. Aku pun tak tahu. Dia memang agak gila2 jugaklah. So, memang sesuai sangat dengan aku yang tak berapa nak waras ni, HEHEH .. Nama dia Azman .. Kitorang start contact masa kenduri arwah atuk perempuan aku .. Baru je pun dia meninggal :'(  .. So, malam ke-2 kenduri tu, dia tegur aku. Borak2 kejap pastu dia nak balik dah. Kitorang start tukar number phone masing2.


Tau, dia buat perangai gila dia. Esoknya dia sms aku, panggilnya aku tong. Selebet betul mamat ni. HAHAHA. Pastu dia call aku sampai kredit habis then aku pulak sambung call dia sampai kedit aku habis. Gila seronok borak dengan dia. Maksud seronok tu macam dia guna jugak bahasa2 kesat tu kat aku tapi aku balas balik. Kira dia jadi diri dia sendirilah. Tak macam separuh orang yang suka buat perangai tapi suka nak cover2. Boring dOp !!


In fact, dulu .. ni dulu2 punya cerita aeh. Time sekolah dulu3 HEHEH .. aku penah jugak ter"crush" kat dia. HAHAHA .. tu dulu okay .. tapi sekarang, dia cabar aku wey, tapi aku tolak. Kang apa pulak kata mak dia, HAHA . Dia cabar aku bagitau kat mak dia yang aku nak kahwin dengan dia .. pastu dia bagitau bapak aku yang dia nak kahwin dengan aku .. HAHAHA . Jelas terpancar kesengalan dia disitu ye anak2. 


Seriously, dia memang gilalah. Pernah sekali dia cakap kat mak aku nak buat menantu. Mak aku bagitau mak dia. Mak dia kata, "Eh, boleh aje" . HAHAHA . Green light dah beb. Tapi, biasalah. Gurauan sahaja semuanya. Kalau betul, apa salahnya?? HAHA .. Tak salah kahwin sepupu pun. HAHA








p/s :: Budak dalam post sebelum ni tinggalkan aku.. Gampang ah !!!

No comments:

Post a Comment