Kelik-kelik :)

Sunday, January 1, 2012

Happy New Year !!!

Assalamualaikum..


hey guys .. what's up ??
sebelum terlambat aku nak wish korang semua HAPPY NEW YEAR .. 
berakhir sudah 2011, bermulalah pula 2012, kehidupan baru yang bakal kita lalui bermula hari ini..


so, aku tahu .. masing2 mesti dah pasang azam baru, betul ??
well, macam tu juga aku .. hohoho .. 
nak tau apa azam aku, hehehe .. azam aku nak tunaikan semua wishlist2 aku
so, antaranya ...




1) aku nak "upgrade" hidup keluarga aku yang sekarang ni .. taknak dah orang pandang rendah kat family aku :)


2) belajar sungguh2, tak mahu jadi failure lagi, hehehe


3) beli i-phone 4S


4) nak ada satu Camera DSLR brand Nikon :D


etc,,etc,,etc....


haha .. entah bila semua tu akan dipenuhikan *jiwangss ayatss akuss* , haha
so, sebagai manusia yang bakal hidup seorang diri nanti dan terpaksa berdikari, aku harap takdelah aku terikut budaya orang sana :)






toodleeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment