Kelik-kelik :)

Thursday, January 5, 2012

Woah, im 19 now ...

assalam semua..


tengok kite umur 19 tahun ..gedik kejap.. haha, seriously, i didnt realise that i'm 19 years old .. syukur alhamdulillah.. setakat nie Allah bagi aku tubuh badan yang sihat lagi tak sakit2 pun ..
hehe .. oh ya, tahun baru ni aku sambut dengan tangan bengkak akibat dihentam tukul, yeay..*okey,gila..jangan layan*.. sakit kot be' ... menahan jela aku,hehe


sejak masuk 19 tahun ni, aku mula sedar yang sekarang aku kena hidup sendiri dah .. hanya sokongan orang sekeliling je yang boleh  bantu, haha .. sebagai contoh, aku kena pindah jauh dari rumah sebab study la be' .. pindah petaling jaya je kot .. tapi terkesan jugak lah .. ada jugak nak chembheng2 .. tapi tahan2, bajet hati kering an .. hohoho


and, dalam usia 19 tahun ni jugak, aku .. aku .. aku mula sedar .. aku dah banyak buat salah kat orang .. secara nampak atau tidak .. secara langsung atau tidak ...
entahlah, diorang tak kenal aku sape lagi dah kata aku macam2 sampai aku pun rasa bersalah .. what more can i say .. 


seriously, aku penah cakap kat someone," jangan kawan dengan aku sebab bila kau kawan ngan aku nanti takut kau menyesal" .. sekarang, kau menyesalkan ..
hidup aku senang je, kalau tak boleh tahan dengan aku, takpayah tegur aku... argh merepek,merepek,merepek


hahahahaahahah.. aku nak bagitau umoQ 19 tahun jaa .. habeh jauh dah aku melalut,, hehe
okey,, cukup .. teetttt








adiosa..










p/s :: aaku dah malu sebenaQnya,, hehe

No comments:

Post a Comment