Kelik-kelik :)

Sunday, January 22, 2012

22 Januari 2012

it's a tragedic date .. memang banyak jadi lah hari ni .. aku pun rasa takut nak tidur malam ni .. ingat nak buat entry lain then suddenly something happened .. and its scares me a lot .. totally .. 


satu, aku baru dapat tahu ada orang nak kenal2 dengan aku but i dont know who is he .. so, start wondering that he could be MR R .. ya, i know that .. imma daydreamer .. so, what can i say .. its just a hope :)


then, tengah aku lepak2 dengan family tengok "Hantu Kak Limah" .. tiba2, sepupu aku jerit2 cakap ada orang pecah rumah .. semua memang kelam-kabut, anxious, etc,,etc .. memang tak dijangka semua ni terjadi .. terkejut gila kot .. belakang rumah aku je pun .. huh, at least, die tak dapat ambil apa2 dari rumah cousin aku la .. 


semoga Allah melindungi rumah kami dan keluarga dari segala malapetaka, amiin 

No comments:

Post a Comment