Kelik-kelik :)

Monday, December 26, 2011

Goodbye 2011 , Hello 2012

assalamualaikum .. 


apa khabar semua .. formal gila sey aku arini haha .. well, as we all know .. 2011 bakal melabuhkan tirainya dalam 4 hari lagi dan 2012 bakal muncul .. so, disini aku nak cakap, "excited gila nak masuk dunia 19 tahun".. haha.. ya, aku tahu yang aku akan mungkin diduga dengan macam2 hal dunia nak2 kalau aku dah pindah ke Petaling Jaya tuh nanti.. sIgh...


tapi bila difikir balik, elok jugak sebab aku ni bukan reti sangat nak hidup.. biauler aku berdikari sikit bak kata orang Melaka, haha..
banyak sangat kenangan yang aku lalui pada tahun 2011.. tahun ni jugak lah aku jumpa dia banyak kali,haha.. aku pun tak tau la kalau2 dia tahu ke tak aku suka kat dia an.. lantok lah


genap setahun jugak aku kenal dengan seseorang .. sekepala pulak dengan aku tapi aku menang sikit la gilanya, haha .. kadang2 tu bapak aku kata, "haish, kesian budak ni, muda2 lagi dah gila.. anak sapa la ni" .. hahaha .. he's caring ya know .. masa aku sakit aritu, dia suruh jaga kesihatan SENDIRI .. haha,risau lettew <--bajet je word ni,hoho.. aku mula belajar tentang kehidupan dari dia .. 


masuk 2012 bermakna genap 5 tahun aku tunggu sidia untuk balas rasa suka aku .. maybe 31 Disember 2011, there will be a surprise for him.. kalau dia kata "ya" .. aku akan bagitau satu dunia tentang dia .. haha .. tapi kalau sebaliknya, terpaksa la aku undur diri dan aku janji aku takkan jumpa dia lagi lepas tu... kalian semua saksi ya..


end of session membebel aku.. so, this will be the last entry for this year.. minta maaf pada sesiapa yang terasa dengan semua entry2 aku ya .. hamba hanya manusia biasa yang tak mungkin terlepas dari dosa,, puitis sungguh bahasa hamba harini .. muahaha ..
oh ya, kepada jurulatih2 kat PLRWS yang jadi stalker blog aku ni sampai kantoi dengan orang Rembau tu .. harap jagan bagitau sesape ye .. aku tau sape yang stalk blog aku ni ..


well, see ya guys in 2012 ya ... goodbye everyone 


adiosa!! :D




ahh, sebelum terlupa, this one for someone .. enjoy ya



No comments:

Post a Comment