Kelik-kelik :)

Saturday, August 27, 2011

Tajuk Ape Ye...???

ahoyy,,,yes...entry tiada tajuk lagi...suka ambo...haha
hallamak..assignment belum siap dah mula blogging2....apadahal...
buat2 siap sudah...


raya tahun ni tak best gilaa2....
assignment susah..kena hafal surah furqan..kena hafal bahasa arab..kena baca lebih untuk english...semuanya ada test...tersangatlah benci aku dengan asasi...tapi nak buat macam mana...dah terpaksa...telan jela...huh..!!!
orang sibuk beraya,,gua sibuk gak...sibuk buat kerja assignment..
kadang2 rasa cam nak bakar je tempat belajar tuh..biar amek degree terus...hahaha...


wei2...aku dapat kad rayaaaaaa......heheheh
member kat tagged aku hantar...siap duit raya lagi kot...
heheh...btw,,thanks tau bagi,,susah2 je..tapi kalau boleh,,tahun depan,,hantar la kad raya dengan duit 3 angka punye tuh...hehehe...demand lelebih pulak....


lagu ni takde kena-mengena pun ngan raya
just want to share with you guys
what i feel right now...
God,,really miss him right now


doaku untuk kita 







ADIOSA...

2 comments:

  1. Selamat menyambut Raya Merdeka.. huuhu..
    Maaf jikalau ada salah silap..

    http://zulfattah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. zul....merdeka raya lar...hehe...no problemo...same2 la kite yer... =)

    ReplyDelete