Kelik-kelik :)

Saturday, August 13, 2011

Most Saddest Moment (T_T)

assalamualaikum w.b.t,,,,,


hari ini, 13 Januari 2011 bersamaan dengan 13 Ramadhan....aku merasakan kehilangan seseorang yang terlalu bermakna dalam hidup aku...seseorang yang pernah aku "crush on" suatu ketika dulu...heeee...


MOHD ZAIDON....sepupu aku telah kembali ke rahmatullah pada jam 1/-.....dia seorang anak yang baik,,dengar kata mak ayah...macam2 lagi lah...tang tu la yang buat aku suka kat dia...tapi sekejap je,,hehe...


masa dia eksiden,,keadaan die teruk sangat...memang aku rasa 50-50...tapi,,alhamdulillah..dia berjaya kuatkan semangat dia dan teruskan hidup selama 4 bulan walaupun dalam keadaan separuh sedar...


bila dia kena transfer ke hospital segamat,,keadaan dia dah berubah sikit...semakin kurus...dan waktu tu,,sebagai tanda sayang dari seorang adik kepada abang...aku dekat asrama,,setiap hari baca yasiin untuk dia dengan harapan dia sembuh seperti sedia kala...


tapi sangkaan aku meleset sebab tuhan lebih sayangkan dia...niat aku untuk lihat dia kembali bangun,,bekerja,,bantu mak ayah dia hancur terus...waktu dapat berita tentang kematian dia,,aku hampir2 pengsan...aku tak dapat terima kenyataan yang dia dah takde...tapi terpaksa aku kuatkan hati aku...


sepatutnya waktu solat hajat tuh aku doakan supaya panjangkan usia dia...tapi aku silap,,aku doa untuk kepentingan aku je...aku menyesal sangat2...
tapi memang aku kata,,,aku terlalu rindukan dia...sekarang dan sampai bila2...kalau boleh buat permintaan yang akan dimakbulkan...aku akan minta supaya dia hidup kembali...


semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman




~abg idon,,i'm gonna miss you...now and always~






adiossa

No comments:

Post a Comment