Kelik-kelik :)

Friday, August 12, 2011

cepat sungguh :)

ahoyy...


pejam celik,,pejam celik....dah lama tak blogging
pejam celik,,pejam celik....dah 2 minggu puasa
pejam celik,,pejam celik....dah nak habis sem 1 dah
sungguh cepat masa berlalu..aku rase tak cukup 4 bulan untuk aku belajar semuanya...
sekarang semakin dekat tarikh akhir sem,,semakin sedih aku rase...sebab aku terpaksa berpisah dengan member2 dalam dorm...


roomies A-3-9....percayalah,,,benci mana sekali pun aku dekat tempat nilai dan kehidupan dorm secara berjemaah....aku tetap sayang korang...walaupun aku SILENT KILLER dalam dorm tu,,hehe,,aku tetap ingat semua kenangan kita sama2...harap2 dekat PJ nanti adalah roomies yang sebilik dengan aku...heheh...


dan semakin lama,,semakin aku takut untuk final exam...aku takut kalau aku tak dapat band 6.5....kalau repeat,,kenalah aku jumpa sir rizal lagi...hahaha....sir,,sorry sir (^_^)....
lama-lama aku rasa lagi better kalau CFS Nilai tak ditutup....bukan apa,,CFS PJ tu macam susah je selok-belok kawasan dia...hehe...berselirat je jalan nak ke kelas...kalau kat Nilai ni okay lagi....aku dah hafal...haha


hahaha...we have been fasting for two weeks...another two weeks more left...tahun ni..aku berpuasa dan beraya sebagai budak universiti...upss,,pre-universiti....hahaha...correction...
cuti raya pun 9 hari je....raya ke empat aku dah kena menapak balik ke dorm tu....haish...
pendek giler cuti aku...hadoiii....tak best giler....


okaylah...sampai sini dulu...banyak nak tulis tapi aku lupa...haha...tapi takpe,,nanti aku update...




adiosA...

No comments:

Post a Comment