Kelik-kelik :)

Tuesday, August 23, 2011

Raya oh Raya...!!!

ahOyy....

berapa hari je lagi kita akan sambut hari raya aidilfitri bagi tahun 2011...haha...tahun ni banyak sangat kehilangan yang aku rasa....banyak sangat kisah sedih yang terjadi...banyak sangat perubahan yang berlaku dalam kehidupan aku...


aku rasa tahun ni tak meriah kot...maybe sebab aku cuti raya sekejap je....OMG,,nak cuti panjang...uwaaaaa....hehe...over dowh...tahun ni jugak insyaAllah akan aku lupakan banyak perkara yang aku pendam selama ni...


haaaaa,,,papepun...selamat hari raya untuk semua umat Islam sedunia....semoga raya anda tahun ini akan diberkati oleh Allah...insyaAllah....barakallah hu fikum... =)








adiosa....




utk permata hati...raya2 jugak...jgn lupe sayya ya....sayang kamu dulu,,kini,,dan selamanya...heheheee

No comments:

Post a Comment