Kelik-kelik :)

Tuesday, May 12, 2015

Semua sampai Di sini!

Assalamualaikum! Lama gila tak update blog nih. Terlampau banyak cite tapi wat lek wat peace sebab aku malas nak susun ayat. So, tak update laa blog nih. Mende tah aku merapu, aku pun taktau. Haha!

So, balik pada tajuk aku. Sebenarnya, aku nk berhenti keja dah. Tu je. Berhenti keja dalam bidang pancaragam ni. Bukansebab minat aku hilang, tp sebab pengurusan diorang dah tak macam dulu. Aku rasa bosan sebab hari2 asik dah bertekak, gaduh, suka menuduh, suka usik personal orang. Memang bukan akulah, kalau aku boleh tahan semua tuh.

Apa yang boleh aku,aku buat tapi bila masalah personal aku mula orang masuk. Selamat tinggal jelah. Sedangkan tempat belajar paling bagus aku tinggalkan gitu je. Inikan pulak tempat kerja! Apa yang penting sekarang, aku dah dapat keluar motor, tinggal nak cari keja je sbb nk bayar motor. Apepun doakan aku supaya lagi kuat untuk cari rezeki.



Adiossa~!

No comments:

Post a Comment