Kelik-kelik :)

Thursday, March 19, 2015

Peningkatan!

Assalamualaikum ..

Harini dah selesai dah satu majlis. Majlis penutup untuk kursus asas pancaragam. Well, memang tak puas hati dengan majlis ni sebab budak baru tak reti nak dressing. Line jadi bengkang bengkok. 10 kali jerit pun gitu gak. Huh!

Anyway, aku cuma tak puas hati sangat dengan diri sendiri. Tak dapay tiup instrument dengan betul. Cheese keju betul! Tapi, aku dah tukar alat dah .. dari clarinet, aku kena main tenor saxo. Berat tapi alhamdulillah .. aku dah boleh mula berjinak2 dengan tenor tuh. Walaupun menyakitkan tapi insyaAllah, aku boleh.

Tapi tadi punye jelaa. Dah laa pancaragam JIM datang. Bunyi macam hampeh tapi aku paksakan jugak tiup benda tu .. bunyi tapi ade berong sikit laa. Tak bape nak sedap macam diorang je .. tapi takpe .. mase banyak lagi. Slow2 jelah nanti.

No comments:

Post a Comment