Kelik-kelik :)

Wednesday, September 30, 2015

Kamu yang Terakhir!

Assalamualaikum!

Am back again! Huhu, harini memang rasa down sangat2. Sebab seharian harini aku kena marah, kena perli. Allah je tau aku macam mane. Sedih, sakit. Agaknye macam tu perasaan die bila aku buat gitu. Tapi aku tak salahkan die sebab die tengah takde mood. Aku cuba nak happykan die, nak buat mood die baik lagi tapi tak boleh. Dia keras hati, huhu.

Dia? Siapa? Aku lupa nak cerita. Dia tu lah kekasih terakhir aku, insyaAllah. Dialah yang curi hati aku dalam diam. Dialah manusia yg sanggup bersabar dengan karenah aku walaupun aku suka cari hal dengan dia *senyum*. Ingat mula2 tu, dalam banyak2 manusia, muka dia sorang yang aku cari. Tapi time tu dia tak nampak aku lagi. Aku tak hot macam orang lain, low profile kan :D

Apepun, aku tak kisah siapa die sebelum kenal aku. Itu hal silam die. Siapa aku untuk pertikaikan. Ada sekali sorang hamba Allah ni datang kat aku, konon nak bagitau siapa die ni, tapi aku tak peduli sebab aku dah tau die sape. Ape yang penting aku sayang dia, aku cintakan dia sepenuh hati aku.

Tapi sekarang, aku rasa lain. Lain sangat! Layanan dia, perangai dia. Mungkin sebab dia dah penat kot dengan marah aku, rajuk aku, karenah pelik aku. Setiap kali tanya mesti kena perli. Yes, I know, aku salah dengan dia. Tapi, entahlah, maybe perasaan aku aje kot. Aku takut sangat kalau aku hilang dia sebab . . . . . Harap tak jadilah gitu. Kalau jadi, aku taktau la hidup aku macam mane. Alangkan kena marah sikit aku dah stress bagai nak mampus. Huhu.

Eventhough die dah start tarik muka dengan aku, aku tetap sayangkan dia. Aku tetap akan jaga dia. Jangan risau ye, teruk mana pun layanan kau dekat aku, aku tetap setia tunggu kau. Aku takkan paling dari kau. Walaupun aku selalu cakap benda bukan2, tapi aku tak pernah nak maksudkan semua tu. Aku taknak hilang kau, aku akan tetap tunggu kau sampai aku mati :')



Adiosa~~

No comments:

Post a Comment