Kelik-kelik :)

Monday, July 7, 2014

Am a busy people!

Assalamualaikum warohmatullahhi wabarokatuh, cikgu...

Wah, manyak lama tada tulis dalam ini belog! Aku takde idea sebenarnya nak tulis ape sebab skill-skill nak menaip dan mengarut dan mencarut aku dah semakin pudar ditelan zaman. Wahh, gitu...Ahamdulillah, kita dah masuk bulan puasa dah..eheh. Berapa lama daa aku tak update blog nih. Macam nak kena hempok jee!

So, memang skang bila dah start keja balik. MEmang dah start sibukkan. Tiap kali nak update blog. Aku lupa macam mane sentence structure nye teacher! Haih... Bukan apa sebab dah lama sangat tinggalkan dunia2 penulisan yang tak berapa nak kreatif ni. Ayat2 aku pun jadi lintang pukang dah. Berterabur semua2 nya.

Haa, idea aku memang dah kering dah tapi cerita aku banyak. Aku taktau nak cerita yang mana satu. So, aku akan cuba ceritakan sikit demi sikitlaa. Andai kata tak busy laa. Nak kena cari mood jugak nak menaip2 hot story nih. So, cukup sampai disini sayang..relakan perpisahan ini. Eheh...

Dah, dah.. nanti2 la aku mengarutkan belog aku nih. Haa, puasa2 jugak, sedekah jangan lupa. Zakat fitrah pun jangan lupa. Adiosaa~~

No comments:

Post a Comment