Kelik-kelik :)

Sunday, January 26, 2014

Borak kosong #9: Terkenang Mr K

Salaam!

Haih.. Tengah duduk tunggu game ni loading. Tiba-tiba teringat zaman aku sekolah rendah dulu. Teringat dekat seorang hamba Allah ni. Umur dia time tu dalam 20++. Aku lupa. Time tu raya kot. Abang sepupu aku bawak dia balik ke rumah dia. Time tu budak2 lagi an. Mane nak ingat takut ke ape ke. Yang aku tau, abang tu comel gila. Muka pun jambu habis kot. HAHA. Senyum dia. Memang tiptop lah. Tapi time tu je. Sekarang maybe dia dah kahwin ke hape. Tak amek port dah.

Pernah jugak pergi raya kat rumah dia. Dia tinggal kat apartment. Belakang shopping complex. Dekat Pavilion kot. Aku pun tak ingat sangat. Paling aku ingat, dekat salah satu tingkap kat apartment dia tu boleh nampak Menara Berkembar. Time tu memang excited. Orang jakun an. Tapi tu dulu, sekarang pun sama gak. HAHA. Oh ya, nama dia aku tak ingat. Yang aku ingat, abang sepupu aku panggil dia Kimi.

Abang tu rambut panjang. Tang tu, aku tak berapa minat dah. So serabai! Ahkak balik yang rimas tengok. Walaupun muka jambu tahap dewa sekalipun, kalau rambut panjang tetap nampak selekeh. Haih! Okay, tutup buku, cerita lama.  Cerita tak best!!






Adiosa~~

No comments:

Post a Comment