Kelik-kelik :)

Wednesday, October 16, 2013

Temuduga SPA: Again!

Salaam! Okay sebelum aku start cerita yang bosan, aku nak korang layan lagu feveret aku ni kejap . . . 



So, baru 2 ke 3 hari lepas, aku dapat lagi surat tawaran dari SPA. Temuduga untuk separa perubatan. Jururawat. Sesungguhnya, aku memang tak suka but mak ayah aku keep on desak aku supaya aku pergi sana. Mana taknye. Sebelum ni dapat jugak panggilan interview untuk jururawat tapi aku tak pergi. Ambik kau, menganggur sampai setahun. KAHKAH. Kali ni, aku dengar mak ayah aku cakap, sepupu sepapat, ikan sepat dengan abang angkat aku tuh. InsyaAllah, aku pergi temuduga tu.

Dalam tau aku fikir benda nih. Aku ni memang tak pass nak di interview. But cuba jelah, mana tau ada rezeki kan. Percaya dengan rezeki Allah tu ada dimana-mana. Lepas aku kerja under pancaragam rela, dapat pulak interview SPA ni. Dalam masa yang sama aku merungut kat mak ayah aku pasal tempat kerja sekarang nih. Allah tunjukkan lagi lobang rezeki lain. So, memang harap gila-gila yang rezeki aku lepas ni dengan SPA. Niat aku satu je, nak melangsaikan hutang-hutang mak pak aku tuh. Wish me luck nanti :) HEHEH

No comments:

Post a Comment