Kelik-kelik :)

Thursday, September 5, 2013

Ukhwah yang terjalin

Salaam. Post yang ni pendek je kot. Sebab ada lagi post lain yang aku nak muat naik. **Skema ayat**, HAHA. So, semalam memang aku rasa benda yang selama ni aku nak jadikan kenyataan. Akhirnya dah tercapai. Alhamdulillah!

Biasalah. Kalau dah nama 'family' tu memang tak sah kalau tak jadi pergaduhan. Kalau tak gaduh kecik, mesti gaduh besar. Makcik aku dengan family aku, lama dah tak bertegur sapa. Lepas baca semua hadis, articles, ayat2 Quran tentang hubungan silaturrahim. 3 malam lepas, aku nekad pergi kedai makcik aku.

Buat-buat lepak dekat situ. Then, tengah mencekik, makcik aku keluar. So, dengan muka orang lapar, bangun , salam dia. Borak-borak la lebih kurang. Alhamdulillah, esoknya dia datang rumah, jenguk wan aku aka mak dia. Pastu, boleh gelak-gelak dengan family aku. Memang rasa berbaloilah aku demam. Janji depa dah berbaik. Harap sampai akhir hayat :)





Adiosa~~

No comments:

Post a Comment