Kelik-kelik :)

Sunday, July 14, 2013

Wedding Kak Sepupu: Part 2

Salaam! As being promised, yang part 2 ni khas untuk gambar ketika wedding. Okay, sedar takdak siapa nak baca. HEHE. Pedulikan! Dan ya, tajamkan mata pakai sharpener sebab aku nak letak gambar Aman nih. HAHA. Siapa yang baca entry lepas-lepas tu, insyaAllah akan ingat kata-kata aku. Where aku akan letak gambar dia. Sorry for some photos yang tak berapa nak cantik. So, enough membebel. Here's the occasion :)




Ini 'bunga telur' made of tissue paper and sponsored by maksu. Sangat comel dan banyak untuk dibuat. Mengantuk aku buat. HEHE



Here's the door gifts ke ape benda tah. Buat pun memang banyak. Berpeluh sebab kipas tak on. Hampas jek. HAHA. Isi dia keropok Moni yang siap digoreng dengan air mineral yang cawan tuh. Tau an, an? 




Ini pulak hantaran belah lelaki. Yang belah perempuan tak sempat snap. Sangat rugi kan. Haih---







Gambar pengantin aku tak boleh letak banyak-banyak sebab tak dapat permission owner. Cukup sekadar hiasan okay. HEEE. Last picture, ayah karaoke. Lagu wajib DJ Dave's. Berlawan-lawan dengan kembar dia. HAHAHA. Bet you've found which one is Aman. Dia tak comel, tak hensem but he's too sweet. HEEE. **gedik sat**

So, itu sedikit sebanyak yang berlaku. Walaupun tak banyak gambar, at least dapat tangkap majlis tu macam mana kan. Lepas ni turn sepupu sebaya aku yang perempuan dengan abang Ajib. Turn aku? Tunggu wedding Aman selesai :D





Adiosa~~

No comments:

Post a Comment