Kelik-kelik :)

Wednesday, October 24, 2012

Time gila!

Salaam .. lamanya tak update blog ni .. berhabuk-habuk. Tengok banyak sesawang haa. Ish, nampak tak aku tipu disitu. Tak nampak buta maa..Haiyaa!!

          So, untuk warm-up bagi mulakan blog serta post yang baru. Aku nak kongsi satu cerita ni. Ala, biasalah aku kalau tak update pasal cintan ni tak sah. Perlu saksi ke?? Nampak tak ada nada sinis disitu. Taulah dah habis paper drama. muehehe..

Ni time aku sekolah menengah kot. Adalah seorang lelaki ni. Budak kampung mintak kerja nak bersihkan kebun tempat bapak aku kerja. So, bapak aku bawakla kerja. Kira rapat jugakla family kitorang dengan mamat ni. Ada satu hari tu, tayar motor Kriss tu bocor ke pecah. Mintak tolong dia datang umah. Time tu dua-dua tengah tangkap cintan kot. Kononnye~~ Dia datang rumah sebab bapak aku suruh. Aku taktau pulak dia kat luar rumah. Dengan disengajakan, aku pun keluar jenguk siapa. 

Tengah-tengah dia betulkan tayar tu. Dia pandang bapak aku dan kebetulan aku ada sebelah  ke belakang bapak aku. Ingat-ingat lupa lah. Gila, memang sweet sangat kot time tu. Imagine aeh, kitorang balas pandang pastu dua-dua senyum sama-sama. Wahhh..Gugur jantung, teheee. Sebelum bapak aku perasaan. Aku pun blah terus .. *BLUSHING NEH* hoho

But then, ada something happen kat dia dengan sedara aku. So, nak taknak kena jugak lepaskan dia. Sedih. Dalam berapa bulan lepas tu, kitorang contact balik. Kekok jugak nak borak dengan dia. Lama kot tak borak. Ergh, nampak tak permainan dia. HEhehe .. papepun selesa berkawan je sekarang :) God knows well ^^,




p/s :: Cinta pertama aku tak menjadi tak bermakna aku tak mampu hidup .. selamat tinggal Cik wan .. Baaga punya orang :P

No comments:

Post a Comment