Kelik-kelik :)

Friday, August 31, 2012

Dia datang lagi !!

Haiyoolll ... haha

          Sejak-sejak cikwan approve facebook aku ni, hari2 rasa dalam hati ada taman. Hahaha.  Bukan apa bro, sekarang aku mula percaya satu quote ni. Ehem2, bunyi dia lebih kurang macam ni la,

        " Jika kita betul2 sayangkan seseorang, lepaskan dia. Kalau betul dia jodoh kamu maka dia akan datang kembali pada kamu. Tetapi jika dia semakin jauh, lupakan dia".

        So, aku buatlah. Saja menggatal nak try quote2 ni. Hahaha. Bila aku dah betul2 berjaya lepaskan dia. Eh, datang balik. Gila seronok la. Tapi, dia tu terlalu baik untuk aku. Kan ada dalam ayat al-Quran, "Perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik dan sebaliknya" . Aku ni takdelah baik sangat but i'll improve myself. Promise :DD

        Tiap2 kali nak off facebook mesti aku buka account dia dulu. Usha2 gambar dia baru tutup. Kalau dia online, selalu berharap dia untuk tegur, tapi tak tegur pun takpe. Nampak dia online pun aku yang happy cam beruk. Hahahaha.

         Ya, i know. Aku dah ada pakwe. Ingat aku hadap ke?? HAHA. Dia pakwe je pun, belum tentu lagi jadi suami aku. So, ikut suka aku lah nak suka siapa. Curang tak curang. Belum ada ikatan apa-apa lagi, maknanya dia tak boleh control aku sesuka hati dia. Get it !! :))


itu aja, adiosa peeps!




No comments:

Post a Comment