Kelik-kelik :)

Tuesday, June 12, 2012

Selamat tinggal, bungaku ~

Salam Roberto Carlos .. =D


Hari ni, aku buat keputusan untuk tidak menunggu Cik Wan lagi. Semalam, aku dah fikir masak2. Sampai hangit dah gulai aku, haha. It's time for me to move on. Aku dah malas nak menunggu bulan jatuh ke riba dan persoalannya, mampukah aku menampung bulan seberat tu kalau dia jatuh ke riba?? Wattafak, soalan cengginih, hahaha


Yah, mungkin aku dah tak sukakan dia. Mungkin sebab aku menunggu dia terlalu lama buat aku jadi taksub dengan dia. Too much obsessesion towards him, i guess. Kadang2 aku pun terfikir juga. Kenapalah aku tunggu dia? Terlalu ego? Bajet kau sorang jelah yang HOT sekarang nih..? Hahaha. Rasa sayang tuh dah jadi benci, tau !!!


So, sekarang... Selamat jalan romeo. Lebih baik ku sendiri ~ Pergh, Kak Ram in da house, yaww !!  Okay, aku mencarut lagi .. ehh, mengarut =P
Okay, borang kembali kosong. Sape nak isi ambil kat kaunter pertanyaan depan nun. Ahaks~
Nih, ada lagi sorang aku nak try ni. Dah lama gak aku usha dia nih, sekarang dia dah takda awek. Better make the move. Kecik besar je aku tengok dia nih. Tunggu naa. 




Cik Wan, kalau dulu lagu aku untuk kau yang ni ...






Tapi sekarang, lagu ni pulak ...






Totally had enough time with you .. Thanks for lighting up my life before .. Arigato gozaimatsu .. and I HATE YOU !!










p/s :: Penantian 5 tahun yang sia2 .. semoga kau bahagia kelak ~ 

No comments:

Post a Comment