Kelik-kelik :)

Saturday, June 9, 2012

Mahu tahu siapa " MR R " ???

Salam, makcik, pakcik semua .. 


Haha .. sebelum aku bagitau siapakah gerangan Mr R yang selalu aku sebutkan nama dia dalam post2 aku yang sebelum nih .. Biar aku bagitau apa yang aku buat sebelum ni dekat dia .. ayat aku dah macam perosak bersiri dah,haha .. Okay, let the party begin .. err, heheh...


So, hampir seminggu aku fikirkan benda ni. Then, 2 days ago, i've decided yang aku akan bagitau dia yang aku dah lama suka kat dia. Tapi time aku karang ayat aku tu, takdelah takut ke gementar ke. Cuma aku buat muka selamba badak je .. hahaha..hilang ayat aku dah**party rock anthem, baby** hahaha


Aku hantar sms kat dia, bagitau yang aku suka kat dia, mintak maaf kat dia sebab aku suka kat dia dah lama, Then, aku kata aku takkan ganggu dia lagi. Ke aku yang sengal, cakap taknak ganggu dia lagi. Hahaha. Sampai sekarang aku setia menunggu respond dari dia tapi aku tau yang aku takkan dapat respond positive dari dialah. Yelah, aku sedar aku ni siapa. Tak layak mungkin ==' .. Takpelah, janji aku dah jalankan tugas aku. Macam jadi pengundi pulak ayat aku, heh. We'll just wait and see, okay !


Oh, by the way, Mr R yang aku maksudkan. Ramai kot kenal =D .. Dia adalah Remy Ishak .. hahaha .. kalau percaya memang darn gila r .. Nama dia Mohd Riduan. Thought one of my follower knows him well, i think. So, kitorang bercinta memang dah lama. Cuma cinta gua je yang tak berbalas sekarang nih. Ape masalah pun taktau r, hoho. He's 25 years old. Dulu ingat birthday dia tapi sekarang dah tak ingat dah. Hohoho. Tak kesahlah sebab kau belum sape2 lagi ngan aku kan =)


Damn, first time aku buat confession dekat seseorang yang bernama manusia. Memang kepoh lah nanti dekat pejabat kau an. Bukan aku taktau yer, haha. Dan kalau betul ade orang yang kau suka, harap sangat itu aku, bukan orang lain. Nak sangat kau jadi " Imam " aku nanti, InsyaAllah, Allah makbulkan :))





p/s :: cari idea untuk post baru .. STILL HOPING FOR YA, ENCIK WAN (^__^)

No comments:

Post a Comment