Kelik-kelik :)

Wednesday, June 13, 2012

Apesal ni ?

Salam mr lobo :)  haha


Hari ni, bertarikh 13 jun 2012 .. aku happy gila2 .. tau kenape ?? Juril Jumali aka vokalist Duta .. chat dengan aku .. suka sangat kot. Bukan aku yang tegur. Dia yang start dulu tegur and kitorang sama2 minat hindustan kot and, and Shah Rukh Khan lover =D hehe


Tapi, bukan itu yang aku nak ceritakan. Mukadimah je tu, haha. Tak tahu lah kenapa. Sejak akhir2 ni, aku rasa macam tak sedap hati je. Macam ada orang tengah sebut2 aku je. Kadang2 lepas je jantung aku macam degup laju, terus dia sakit. Tak tahulah, aku ada penyakit kronik ke hape ke ?  Aku malas nak pergi hospital. Kang entah ape2 yang dia kelentong. Memang anti gilalah aku dengan doktor.


Haii, tah ape2 tah. Gastrik aku pun dah mula datang pulak. Macam2 hal je plak. Kalau nak sakit, sakit jelah. Tak payah tunggu aku masuk U balik. Buat semak kepala otak aku je. 
Sangat rasa kegampangan la kan sekarang ni .. !! 
Demmit !!

No comments:

Post a Comment