Kelik-kelik :)

Thursday, August 1, 2013

Update time bosan

Salaam. Lama nak update sebenarnya tapi tiap kali nak update. Time tuh lah idea aku hilang bagai kan katak bawah tempurung. Eh, betul ke peribahasa tuh? Yelaa, katak dah duduk bawah tempurung, hilanglah sebab tak nampak dia. Kan,kan? HEE. 

Aku pun taktau nak tulis apa. Just ramdom stuff jelah. Okay! Haa, lagi 7 hari nak raya. So, sekarang semua dah boleh start countdown dah. Tapi sayang, Ramadhan pulak nak tinggalkan kita. Sedih, sedih. Moga-moga aja panjang umur. Nanti boleh jumpa lagi bulan puasa tahun depan. 

Oh ye. Haritu, A ada called aku. Biasalah, dia cerita pasal dia, kerja, pakwe. HEHE. Tadah telinga je. Dia ada bagitau aku yang ex dia, si U tu nak merisik dia raya ni. Serius dia dengan A. Tapi, aku kesian dengan A sebab dia macam tunggu dekat buah yang belum tentu gugur tuh. Pakwe dia sekarang nih. Complicated sangat dia sekarang. HEE, aku? Lambat lagilah. Aku belum cukup baik lagi nak jadi bini orang. Calon pun takdak lagi. Okay, tutup buku. :D

Haa, dah-dah laa. Tu je yang dok legar2 dalam otak aku nih. HEHE. So, maybe lepas raya ke bila-bila ke aku update balik eh. HOHOHO. So, last words from me, Happy Ramadhan Al-Kareem and Eid Mubaraq everyone :)





Adiosa~~

No comments:

Post a Comment