Kelik-kelik :)

Wednesday, March 30, 2011

wak wak wak..... =)

hello eberybody....
first skaliy,,assalamualaikum....haha
entry yg nie tuk suke2 jer...so,bnde nie takde kne mgena dgan org bru pas kawen...haha...aku melalut daa....


nie kesah sorang budak...


            mohd haffimar bin mohd nassier..




hahaha....betul ker nme ayahnye...kompius den...
mamat yg tak bape nak ensem nih abg angkat aku...official okay...dye mmg baek giler..think this year he's becoming 23...kankan...dea nie ank mami..hait yg mai dri pulau pinang tuh..haha..kalau aku ade masalah...dye meztiy tolong aku selesaikan..
mne tak..adeQ syg dye dlam kesusahan...lol...


aku knal dye time tuh men internet tipon..bese r,,time tuh tipon cikai,,skang tipon canggih..ne bley masok internet...jhanam doe,..haha..kenal kat "SPEESH"...i think...
tah camne boley jdi abg angkat plak an..huhu...
bulan 8 nie genap r 2 tahun dye jd abg akuh...
syg tahap gaban sama kamu,,bro...haha...


mmg siyes doe..dye ni sengalsengal abes...hahaha...tapi sengal2 dya pon..byk gak mslh aku yg bole dselesaikan...banyak kerh..hakhak...


Credit untk dia sbb dia ta penah saketkan ati aku..kengkadang tu ade,,haha n slalu bg nasehat kat aku..tapi sparoh tak ley pki,,haha.....best of luck in your life ya...tengok kami speaking khas nie..haha..


p/s::tima kaseh ya sbb jd abg angkat yg pling sporting,memahami,caring n yg palingpaling sengal sedunia...haha...haffifah...hehehe

No comments:

Post a Comment