Kelik-kelik :)

Friday, March 18, 2011

....PLRWS....

fuhh...
giler letih r..bru 2 ari balik dr kursus rela kat PLRWS...
memang sronok giler lar...
walopun kene maki hamun ari2..tapi aku enjoy giler...
da blek uma nie,,rndu r plakss nk kene maki camtuh..hikhik...


btw,,macam2 prangai manusia yg aku jumpe kat sne...ade yg kuat ngadu lar,,yg giler kuase lar,,yg sombong,,peramah,,mcam2 g r...bile lar dpt pegi lagi an....balik jer umah aku ta tau nak wat per g...haha,,yela,,..sminggu bz ngan kawad...tapi yg aku salute ngan jurulatih kat sini...dlm mse 3 ari...sume da pndai kawad...
hahaha,,,terer2 la sume,,,xpecially jurulatih n pgwainyer....


yg paling tak ley lupe time malam MUHASABAH DIRI...pergh,,mmg pling best r...masuk jer dewan da seram sejuk...mne taknyer...ade plakss mayat atas table,,,lau lmah smangat gler uh mau pengsan tuh...addoii...
tp pas abes klas jer...ade kalimah ALLAH kat langit...subhanallah...1st time aku tengok...


time passing out plak(perbarisan r)...cikgu n tuan sume puji kitorg sbb da buat yg paling baik...alhamdulillah....berkat dari makian cikgu sume...kitorang dpt wat passing-out dgn baik....




nie ler cikgu2 n tuan2 n puan yg ajar kami kat sne...
(wat jurulatih yg terbace blog nie,,sory yer terpkse cilok gmbar nie,,hehehe)


lastly...harap dpat jumpe kalian semua bile UKMR nnt...smuge sukses dlm memaki hamun ahli rela baru yg len...haha




p/s:nak dgr cikgu punye maki hamun lagi,,huhuhu...rinduuu...lalala~


p/s 2:Credit kat cekgu mahamod ngan cekgu karim..jurulatih yg sporting gile2 lar....hehe

No comments:

Post a Comment