Kelik-kelik :)

Monday, January 18, 2016

Engaged!

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah, am officially engaged on 2nd January 2016. Yeay!!! Haha, semua tu jadi dalam sekelip mata je. Actually, sampai sekarang pun aku tak caya lagi. And few months ahead, aku bakal jadi isteri orang! Wah, everything happen to fast than I expected. Tunang dengan sape? Dengan dia lah. Budak yang aku usha hanya untuk suka2 dulu tu. Tapi Tuhan tu dah bagi rasa pulak. Huhu.

Rasanya masa majlis tu, orang datang, kenduri tahlil sket. Sebelah dia datang, bincang-bincang, kena panggil keluar untuk sarung cincin. Then poof! Aku dah jadi tunangan orang. And best part, first time salam mak dia and aku dapat kiss dan hug dari dia. Time tu aku rasa macam dah diterima betul masuk family dia. Aku taktau laa maybe am too excited or what tapi aku nak jugak cembeng sesikit. Eh, sikit je. LOL!

Everything, mak ayah yang sponser and dalam 2k jugak laa, untuk makan aje. Ups! Dengan kek, buah dll. Bajet aku untuk barang2 aku cuma rm500. Bajet lari pun atas barang² yang kecik² je. Tapi, Alhamdulillah, majlis yang jalan sangat simple dan lancar. And aku berjaya buat majlis tanpa ada pelamin yang aku rasa such a waste! So sekarang looking forward to my wedding! Mohon doa yang baik² sahabat blogger semua ya!

Aku tak reti nak post gambar sebab guna mobile blog! Nanti dah on laptop, aku letak gambar tunang aku plak ye :-*




Adiosaa!

No comments:

Post a Comment