Kelik-kelik :)

Wednesday, October 5, 2011

laManya TAk upDate bl0g.....

aho0o0o0oyyyy.....


apa khabaQ semua...???
baguih la kalau ada yang jawab baik....yang jawab tak tu apehal...kang sakit tetibe kang padan muka....hahaha....
dengan penulisan blog aku ni maka berakhirlah sem 1 di centre for foundation studies,nilai...yeayyyy.....sekarang aku tengah cuti sebulan...dan harap2 aku dapat cuti sampai 3 bulan....tu pun kalau paper aku semua lepas....wahhh...memang penat gila2 la wa cakap lu....ni pun bersyukur gila walaupun cuti sekejap je...hehe


huh...apa...cerita baru..???
ada,,ada....tapi bukan sekarang ye...aku kena ingat semuanya sebelum aku post kan ye....alalala,,,takyah la ngajuk...nanti kite belikan awak coklat aeh...kite belikan awak ferrero rocher....ejaan salah ke??...xoxo...


tetiba teringat kat member2 dorm aku pulak...rindu giler nak ganggu korang...hurmm....
nak tau,,time diorang balik ke tempat masing2...i mean negeri masing2...aku tak menangis...waa,,hati kering sungguh....biasalah...aku mana reti nak nangis2 nie...ceewahhh. tapi keadaan tu buat aku jadi semakin huru-hara...ish,canne lak tu...haha...maksud aku,,aku semakin diam bila ahli bilik aku semakin berkurangan. 


Nak tahu satu rahsia,,aku ni suka buli member aku tau..xoxo...nak2 budak yang tinggal sebelah katil aku. Bila aku boring la dan tak teruk mana pun pembulian aku tuh...haha...
terengganurians,,aku taktau sampai ke tak nanti aku kat sana, buat solat hajat, t aku sampai ye...dan buat anak metropolitanious, aku rindu nak tengok muka kau bengang sebab terpaksa dengar aku membebel...by the way, hope that we'll meet again and be roomate in PJ and Pagoh..finger cross...


dan majlis makan2 kitorang yang last dekat icer00m,nilai square and kedai tawakkal,campus cfs..dan buat somebody in CFS tuh, sorry der..aku tak sempat kenal kau sedalam2nya...aku tau nama kau dan kau ambik bachelor in arabic, kan..kan..kan..haha.. insyaAllah kalau umur panjang.. kita jumpa lagi dekat PJ atau Pagoh...dan yang penting bukan kat Gombak ye...xoxo


setakat ni je yang dapat aku kongsi.. aku nie gila sikit.. benda yang kena ingat sekejap pon boleh lupe inikan pulak benda yang dah lama.. nanti kalau aku ingat aku post la yer...
ok,,chow dulu




adi0ssa....



No comments:

Post a Comment