Kelik-kelik :)

Tuesday, September 6, 2011

Kenapa Dengan Diorang Semua Ye...!!!??

ahoyy...


weyh2...ada satu rahsia nie....aku nak abes sem 1....hahaha....rahsia la sangat....huh...
korang tau,,minggu first naik pre-u lepas raya was totally a disaster...first,,aku nak pengsan je time bawak beg sampai tingkat 3....
then,,my personal problem...third,,budak2 nie lar...


tapi dalam banyak2 ni...yang banyak bagi aku sakit hati gila2...pasal member2 aku,,kononnye...bapak gilaa,,ada member aku tak sihat sangat bcoz kaki dia bengkak...so,,by the time aku sampai kat pintu bilik nie...aku dah suspect something sebab diorang pandang aku semacam je...gilaa,,sebagai seorang budak yang agak suka bermain dengan psychology,,chewahh....secara tidak sengaja,,aku dapat tau kenapa diorang pandang aku camtu...


nak tau,,sebab diorang ingat aku yang buat....dia macam ni,,tuannya da cerita yang betul...pastu tau2 sendiri lah mulut manusia...pabila hendak menyampaikan sesuatu cerita tu akan menokok-tambah cerita tu...so,,dari situ...cerita asal mula diputarbelitkan dan aku adalah blacksheep dalam ini dorm....


benci gilaa2...so,,barusan...aku menangis kat bilik air memang ingat nak mati lar...aku tak tahan nak duduk sini...sekarang diorang macam tak suka je kat aku...weyh,,kalau betul aku buat benda tu...aku sendiri akan cari penawar dia...aku sendiri akan rawat dia...tapi,,korang buat aku macam ni...setiap kali masuk sini aku akan automatik jadi diam....aku sakit setiap kali dalam bilik ni.... :'(


aku bosan hidup kat sini,,aku bosan kalau hidup tak suka kalau ada orang yang menilai orang lain tanpa alasan yang kukuh....aku benci...tapi takpe....insyaAllah,,Allah akan bantu aku untuk jadi orang yang kuat dan aku tak mau repeat2 lagi...aku akan belajar betul2 sebab aku taknak tengok muka manusia2 nie lagi....i rest my case....zzzzzzzzz






adiosa...

No comments:

Post a Comment